eerste dagen van overleven! - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Mienke Haanstra - WaarBenJij.nu eerste dagen van overleven! - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Mienke Haanstra - WaarBenJij.nu

eerste dagen van overleven!

Blijf op de hoogte en volg Mienke

04 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Lieve mensen,

Ik stuur even snel een berichtje, heb nog een paar minuten..
Ik kan niet op mn mail want moet het verifieren, nou dat duurt natuurljk eeuwen.

De eerste dagen waren fantastisch, vandaag is er eindelijk zon! We zijn al helemaal door de stromende regen gefietst van ons appartement naar de Uni, mn trapper is al twee keer er af gevlogen, heerlijk midden op een kruispunt, mijn stuur en zadel zijn flexibel, ik heb zelfs een schok gekregen toen ik bezig was met een lamp terwijl die uit was, niet achter over gevallen en geen haren recht overeind.
We hebben al een vreugde dansje gedaan omdat de wasmachine het eindelijk deed na een paar keer de stekker verwisselen en tegen aan bonken.
Van het kastje naar de muur van de muur naar het kastje en drie rondjes om het kastje terug naar de muur voor onze registratie die we nu nog niet hebben.. hopelijk morgen! maar volgens die man heeft het systeem wat tijd nodig, nou de mensen hier ook!
We zijn al duitser, want Dutch betekent toch Duits?

Nou al met al, heleboel belevenissen, hopen dat we vrijdag wifi hebben en mn verjaardag maar vieren met een heerlijke braai!

liefs Mienk

• 04 Februari 2014 - 16:31

Nynke Anna:

Haha! Ow, schat! Wat geweldig om te lezen :) Jullie overleven het wel!
    Zo lang je maar positief blijft! Remember:
    - Geen enkel doel is te ver, zo lang je maar plezier hebt in wat je doet! -

Liefs!