Mijn avontuur: Zuid-Afrika - Reisverslagen van Mienke Haanstra - WaarBenJij.nu Mijn avontuur: Zuid-Afrika - Reisverslagen van Mienke Haanstra - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur: Zuid-Afrika

Op 1 februari 2014 start mijn stage als orthopedagoog in Zuid-Afrika, samen met mijn studiegenootje Willemien.
We gaan aan het werk in een ziekenhuis in Klerksdorp en studeren met de studenten psychologie aan de NoordWes Universiteit: Skool vir Psigososiale gedragswetenskappe in Potchefstroom. Op naar het grote avontuur om te ontdekken, ervaren, leren, genieten, die outdoor-jas aan te trekken, misselijk worden van de malariapillen omdat we de giraffen en leeuwen willen bespieden, heerlijk op mijn slippers rond rennen op de campus en natuurlijk jullie allemaal vreselijk missen!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

The dream is coming and going..

09 Juni 2014

Queen of the road

09 Mei 2014

Don't be afraid to give up the good

24 April 2014

The real Africa deel 2

19 April 2014

The real Africa
Mienke

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17062

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 17 Juni 2014

Mijn avontuur: Zuid-Afrika

Landen bezocht: